Orkar inte.

Jag pallar inte med vissa personer just nu. Det är bara för mycket helt enkelt. Åh... Men nu ska man inte deppa ihopp!! Solen lyser ju för fan och det är varmare än på länge! Man ska njuuuta. Jag orkar verkligen inte deppa ihopp på grund av att vissa personer fattar noll. ÅÅÅÅÅÅHHHhh. Ge fan i att såra andra. Särskilt mina vänner. Assåååå. Nej, nu får det vara nog med ilska, jag bjuder på lite härliga bilder istället. STORA KRAMAR!


Jag och munsåret mot världen.

Solen är ju bra härlig!

Fuck you!! Solen skiner.


Kommentarer
Postat av: Simona

Förstår dig! :/ Blir så arg och iretterad på folk som sårar andra och beter sig patetiskt !! :)



Kram

2011-05-10 @ 14:56:35
URL: http://simonad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0